Heeft u vragen?

Het kiezen van het juiste e-commerce fulfilmenthuis is een cruciale beslissing. Wij geloven in het goed begrijpen van de details. We hebben de meest gestelde vragen die we krijgen verzameld om u te helpen de juiste keuze te maken.

Algemeen
  1. Waar bevindt u zich?
    Ons hoofdkantoor en magazijn bevinden zich in Breda, Nederland.

  2. Heeft u een prijslijst?
    Wij bieden elke klant een speciaal op maat gemaakte aanbieding, inclusief exclusieve prijzen en toegang tot benodigde diensten. Bezoek alstublieft onze webpagina ‘Pricing’ (onder ‘contact’) om een gratis prijsopgave te ontvangen. We zullen direct contact met u opnemen om uw exacte vereisten te specificeren en u een op maat gedaan aanbod te verstrekken.

  3. Hoe lang duurt het om via Vareya te beginnen met verzenden?
    We streven ernaar om uw nieuwe fulfilmentprogramma binnen 2 dagen te implementeren, afhankelijk van de omvang, complexiteit en uw e-shop platform kan dit langer duren.

 
Opslaginformatie
  1. Wat is de minimale hoeveelheid pallets (m2) die u voor klanten opslaat?
    U bent van harte welkom met slechts 1 pallet. Wij geloven in het laten groeien van ons bedrijf door samen met onze klanten te groeien.

  2. Heb ik inzicht in mijn opgeslagen goederen in uw magazijn?
    U heeft inzicht via ons Online Warehouse Management System.

  3. Voldoet uw magazijn aan alle veiligheids- en beveiligingsnormen?
    Ja, we hebben de volgende certificaten en veiligheidsmaatregelen:

Certificering: ISO 9001:2008; waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening. AEO; snelle douaneprocessen, wat leidt tot een hogere dienstverleningssnelheid. GMP+; waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening en betrouwbaarheid in de voederketen. Douanevergunning type C, afgegeven door de Nederlandse douane, waardoor de opslag en behandeling van goederen met een T1-status mogelijk is. Veiligheid en beveiliging: Alarmsysteem (klasse 2). Sprinklersysteem (VAS, EN12845-gecertificeerd). Kaarttoegang; Camerasysteem; Elektrische stroombeveiliging Hek

Verzend Informatie
  1. Gebruikt u uw eigen vrachtwagens?
    Ja, we gebruiken onze eigen vrachtwagens en we hebben ook een sterk netwerk door heel Europa om de laagste verzendkosten voor onze klanten te garanderen.

  2. Gebruikt u uw eigen laadperrons?
    Ja, we hebben 12 laadperrons in ons magazijn in Etten-Leur en Breda.

  3. Met welke verzendpartners werkt u samen?
    We hebben verzendovereenkomsten met Asendia, DpD, UPS, DHL, FedEx, PostNL en GLS.

Retouren informatie
  1. Controleert u retourzendingen op schade?
    Ja, samen met onze klant stellen we een checklist op die we zullen gebruiken om alle geretourneerde goederen te controleren.

  2. Worden de geretourneerde goederen automatisch in de voorraad opgenomen?
    Ja, we hebben ons Online Warehouse Management System, waarin alle retourzendingen, nadat ze zijn gecontroleerd, automatisch in de voorraad worden opgenomen.

  3. Wat zijn de standaardkosten voor de afhandeling van retourzendingen?
    Dit hangt af van de frequentie en hoeveelheid afhandeling, maar de basisvergoeding voor retourzendingen bedraagt ​​EUR 2,50.

Betalingsinformatie
  1. Wat zijn uw betalingsvoorwaarden?
    7 dagen na de factuurdatum.

  2. Wat staat er op uw facturen?
    Op onze facturen vindt u alle gespecificeerde diensten inclusief prijzen. Samen met onze volledige bedrijfsgegevens.