FAQ

Veelgestelde vragen

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS (FAQ)

Choosing the right e‑commerce fulfilment house is a critical decision. We believe in getting the details right. We’ve compiled the most frequently asked questions we’re asked, to help you make the right choice.

Algemene informatie

1. Waar zijn jullie gevestigd?

Ons hoofdkantoor en Warehouse zijn gevestigd in Etten-Leur.

2 . Hebben jullie een prijslijst?

Wij bieden op maat gemaakte prijzen op basis van de input exacte behoeften van onze clienten.U kunt via de pagina ‘Tarieven’ op onze website en vrijblijvende prijsopgave aanvragen. Wij nemen dan direct contact met u op.

3 . Hoe lang duurt het doorgaans voordat we E-Fulfilment diensten kunnen starten?

Wij gaan uit van een implementatie termijn van 1 tot 2 weken, afhankelijk van de omvang (aantal orders) en complexiteit van het Webshop platform van de client.

 

opslag informatie

 1. Wat is het minimale aantal pallets voor opslag in jullie warehouse?

Ons hoofdkantoor en Warehouse zijn gevestigd in Etten-Leur.

2 . Hebben jullie een

Ja, via ons Online Warehouse Management Systeem heeft u als klant altijd realtime inzicht in de actuele status van uw voorraden.

 3. Voldoen uw warehouse aan alle veligheids en beveiligings normen?

Ja wij hebben de volgende certificaten en beveiliging;
ISO 9001:2008; AEO; GMP+; Customs permit type C ; Alarm system (Class 2).
Sprinkler system (VAS, EN12845 certified) ; Card-Access ; Camera security.
Electric Power Security Fence

Transport & Verzending Informatie

1. Gebruiken jullie eigen vrachtwagens?

Ja, we hebben eigen vrachtwagens maar we maken tevens gebruik van een sterk internationaal netwerk om de laagste tarieven te garanderen richting onze klanten.

2 . Hebben jullie eigen lading docks?

Ja, wij hebben 12 lading docks aan ons Warehouse in Etten-Leur.

3. Met welke verzenders werken jullie samen?

Wij werken samen met Asendia, DpD, UPS, DHL, FedEx , PostNL en GLS

Retouren informatie

1. Checken jullie retouren ook op schade?

Jazeker, aan de hand van een check-list (die we samen met de klant maken) checken we alle retour gekomen producten en goederen.

2. Worden de retouren automatisch weer terug opgenomen in de voorraad?

Retouren worden nadat ze gechecked zijn verwerkt door ons Online Warehouse Management Systeem en automatisch weer in de voorraden terug opgenomen.

 

3. Wat zijn de tarieven voor het verwerken van retouren?

Het hangt af van de aantallen en frequentie van de retouren maar onze standaar fee voor het verwerken van retouren is EUR 2,50

Betalings informatie

1. Wat is uw betalingstermijn?

7 dagen na de factuurdatum.

2. Waar kan ik uw bedrijfs en bank gegevens vinden?

Deze informatie vind u onderaan elke pagina op onze website in de zwarte footer.

3. Wat staat er vermeld op uw factuur?

Op onze facturen specificeren wij onze exacte dienstverlening met de bijbehorende prijzen. Uiteraard staan er ook onze complete bedrijfsgegevens op vermeld.